niedziela, 4 sierpnia 2013

Bez czatu da się żyć

Hejka Pandy!
Jednak się myliłam co do czatu panfu. Można bez niego żyć  i się świetnie bawić. Ale mam dla was złą nowinę. Na jednym z blogów panfu przeczytałam że podobno panfu ma zostać zamknięte. Ale to na szczęście tylko Polskie panfu ponieważ bardzo mało użytkowników tej gry wchodzi na nią. Trochę mi przykro że zamykają je tam tyle przygód spędziłam a na angielskim panfu.... Zdeaktywowali mi konto :( No to tyle na dziś. Do zobaczonka . Marti225
Aha i jeszcze jedno jutro robię sesję fotograficzną. Jeżeli ktoś chce to może wpadać na serwer pandini o godz. 12.00 .Spotykamy się w Dżungli nad wodospadem. Myślę że ktoś przyjdzie. Zdjęcia te będą tu na blogu w jednym z postów . Do zobaczenia jeszcze raz :D Marti225

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz