wtorek, 1 października 2013

Podróż do Bitterlandii i Dzień chłopaka.

Hejka kochani! Sorka że przez tyle dni nie pisałam postów, ale miałam zakaz na kompa ;cc . Myślę, że się dogadamy. A więc pierwsze co to podróż do Bitterlandi! I jak udało wam się pokonać te złe stworzenia? Bo mi nie... Ale myślę że nie zrobiła wam ta przygoda żadnych trudności? Dajcie znać w kom. Chciałam też złożyć niestety opóźnione życzenia na dzień chłopaka. Co prawda sama ich nie układałam ale na pewno wam się spodobają ;

Z okazji tego dnia niezwykłego! 
Życzymy Wam chłopcy wszystkiego najlepszego: 
Humoru radosnego 
I aby codziennie spotkało Was coś magicznego. 
I uśmiechu pogodnego 
Na każdy moment życia.

Myśle, że życzenia się podobają ! A wiec jeszcze raz wszystkie naj !! ;* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz