piątek, 24 maja 2013

Weekend i mecz

Hejka pandy!
Jak tam u was zdrówko? Bo u mnie dobrze. Ostatnio trochę zaniedbuję bloga, ale myślę, że się poprawię. A  pro po panfu.... I jak? Dostaliście prezent? Bo ja nie.... :( Jak wchodzę na panfu to mi wyskakuje informacja,  że wykryto tam chyba wirusa ale nie wiem. Ale jeżeli wy już pokolorowaliście panfu to macie przynajmniej spokój. :D A teraz trochę do tematu. Zgadnijcie jaki dziś dzień? Tak ! PIĄTEK! i weekend. A jutro już po pogodzie jest długo oczekiwany mecz! A gra w nim Borussia Dortmund i Bayern Monachium. Ja oczywiście jestem za Borussią. A wy ? Dajcie znać w komie. To już jest finał MŚ. (MŚ- Mistrzostwa świata) No to myślę, że wy też jesteście za Borussią a przynajmniej większość z was. No to tyle! Do zobaczenia Marti225

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz