poniedziałek, 13 maja 2013

Znam przyczynę zamknięcia czatu.

Hello Pandy!
Jak spędziliście ten weekend? Bo ja tak sobie. W piątek było ładnie w sobotę trochę gorzej a w niedzielę to już istny koszmar! U mnie przez całą niedziele padał deszcz! Dopiero pod wieczór trochę się ociepliło i przestało lać. A teraz do tematu. Pewnie pamiętacie taką informację, w której pisało, że zamykają czat? Ja trochę pamiętam.
Kilka dni temu napisałam do Centrali panfu o tym czemu nie ma tak długo czatu. Oni zaś w zamian odpisali mi tak :

Niestety z powodu wielu problemów dotyczących łamania regulaminu, oraz błędnie wprowadzonych blokad na czacie byliśmy zmuszeni zlikwidować opcję czatu na panfu. Rozumiemy że obniża to atrakcyjność gry, prosimy jednak pamiętać że nadal mają Państwo możliwość wysyłania gotowych wiadomości tekstowych.
Z pozdrowieniami,
Anna
Zespół Panfu.pl

Hę. Czy wy też zauważyliście błąd? No to patrzcie : Gdy jest  zdanie takie: "Rozumiemy że obniża to atrakcyjność gry, prosimy jednak pamiętać że nadal mają Państwo możliwość wysyłania gotowych wiadomości tekstowych. " - Teraz wiecie? Podkreśliłam ten wyraz na czerwono. Widać, że centrala panfu ma już gotowe teksty. A wy co o tym sądzicie? Dajcie znać w komie. 
I to już chyba wszystko na dziś. No to do zobaczenia w panfu! Wasza Marti225

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz