sobota, 30 listopada 2013

Brak kontynuacji przygody .

Czeeeść Pandy !
Sorka, ale niestety nie napisałam kontynuacji przygody ze strachem na wróble :( Nom, niestety nie zdążyłam w ogóle jej zrobić. No cóż trudno :P Możecie sobie wejść na inne blogi i przeczytać o tej przygodzie. Eh i jeszcze jedno, chyba w tym tygodniu lub przyszłym zmienię wygląd bloga na zimowy xd A pro po zimy, spadł u Was już pierwszy śnieg ? Bo u mnie tak ! Hehe, ale na długo nie został bo już na trzeci dzień pozostały po nim tylko małe ślady. A jutro już jest pierwszy dzień zimy! (meteorologicznej) I jak cieszycie się? Bo ja tak ! :D Heh i jeszcze jedno może ten blog będzie pisał też Marcinek <3 Ale to się okaże za parę dni xd Możecie go nie znać, ale to mój dobry przyjaciel ;) No to do następnej notki ! ~ Marti225.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz