niedziela, 1 grudnia 2013

Elf Bożonarodzeniowy !

Cześć Pandy !
Dzisiaj jest pierwszy dzień zimy (meteorologicznej) Wspomniałam o niej w tamtej notce, ale jak powtórze, nic się nie stanie xD . Za to na panfu spadł śnieg !
A gdy tylko wejdziecie na dziedziniec zamkowy ukarze wam się Elf ze swoimi saniami i choinką ! ;
Jakie to piękne ! Przynajmniej dla mnie. Gdy klikniecie na niego on powie Wam różne rzeczy, ale jedna jest wyjątkowa . Zaprasza nas on na Biegun ! Ale super . Musicie jednak włożyć strój Elfa, który on wam da, aby się tam udać.
Następnie klikacie na sanie a one przenoszą Was na biegun północny. ;
Następnie wchodzimy do tego tam domku. Jak widzicie znaleźliście się w fabryce zabawek ! Następnie gdy już powie Wam Elf co macie robić to klikacie na ten duży wór i gracie w grę,
jeżeli dobrze zagracie to dostaniecie prezent.
Możecie codziennie pomagać Elfowi, przenosicie się na Biegun tak jak dzisiaj czyli idziecie na dziedziniec i klikacie na sanie a one przeniosą Was spokojnie na Biegun. Do następnej notki ! ~Marti225 ;)

3 komentarze:

  1. Super wpis! Tylko staraj się dawać mniej zdjęć. Wybierz sobie 2-3 + avatar aby nie zaśmiecać notki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam 49 lv i też mam bloga

    OdpowiedzUsuń
  3. Ok ;3 Tak jakoś się złożyło że tyle zdjęć dodałam XD

    OdpowiedzUsuń